Reklamacje
Reklamacje i Gwarancja
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest dwuletnią gwarancją, która zapewnia Ci ochronę w przypadku wystąpienia wad towaru. Jeśli produkt okaże się wadliwy, masz prawo do zgłoszenia reklamacji.
Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem e-maila: sklep@lemnos.pl. Jeśli reklamacja będzie wymagała odesłania towaru, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ponosimy koszty przesyłki zwrotnej. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki związany z odesłaniem towaru będzie ponosił kupujący.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdą reklamację rozpatrzyć jak najszybciej, w terminie do 14 dni roboczych od dostarczenia biżuterii na nasz adres.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, skontaktuj się z nami – z przyjemnością Ci pomożemy.