Reklamacje

Reklamacje i Gwarancja

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest dwuletnią gwarancją, która zapewnia Ci ochronę w przypadku wystąpienia wad towaru. Jeśli produkt okaże się wadliwy, masz prawo do zgłoszenia reklamacji.

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem e-maila: sklep@lemnos.pl. Jeśli reklamacja będzie wymagała odesłania towaru, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ponosimy koszty przesyłki zwrotnej. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki związany z odesłaniem towaru będzie ponosił kupujący.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdą reklamację rozpatrzyć jak najszybciej, w terminie do 14 dni roboczych od dostarczenia biżuterii na nasz adres.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, skontaktuj się z nami – z przyjemnością Ci pomożemy.

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego Newslettera i bądź z nami w kontakcie.

Na powitanie mamy dla Ciebie rabat -5% na pierwsze zamówienie. Udanych zakupów 🖤

Przeczytaj naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.